Dyskretna przesyłka z sexshopu – wszystko o naszych paczkach

​Czy można prosić o dyskretną przesyłkę?

Można, ale absolutnie nie trzeba. Dyskrecja to nasze drugie logo, więc wszystkie Wasze przesyłki pakujemy z najwyższą troską zarówno o bezpieczeństwo zawartych w nich produktów jak i Wasz komfort w odbieraniu przesyłki. Przesyłka nie jest oznaczona ani logiem ani nazwą salonu, na etykiecie również na próżno szukać wskazówek, czym zajmuje się nasz sklep.

Zazwyczaj paczki, które dla Was przygotowujemy są zapakowane szczelnie w karton pozyskany zgodnie z ideą zero waste, a następnie są szczelnie owinięte czarną folią stretchową. Nikt, poza Wami, nie może domyśleć się, że zawartością paczki są przedmioty ze sklepu z akcesoriami erotycznymi, poza Wami samymi. Sposób pakowania przez nas paczek to wypracowana przez lata metoda, która cały czas ewoluuje.

Zostało w niej uwzględnione każde zgłoszenie o uszkodzeniu przesyłki, które wszystkie zostały przez nas następnie przeanalizowane, czego rezultatem były wnioski, w jaki sposób możemy zapobiegać takim sytuacjom na przyszłość. Dziś przykre informacje na temat uszkodzeń otrzymujemy od Was naprawdę sporadycznie, lecz traktujemy je dokładnie w ten sam sposób, czerpiąc z nich naukę.

Czy Kurier wie skąd jest przesyłka i co jest w środku? 

Nikt oprócz Ciebie i nas nie wie, co jest w przesyłce ani czym zajmuje się nasz sklep. Przesyłki zabiera od nas Kurier i zawozi je na lokalną sortownię, skąd zabierane są do centralnej sortowni. Centralna sortownia przypisuje przesyłki ponownie do lokalnej sortowni dedykowanej rejonowi, w którym znajduje się docelowe miejsce doręczenia przesyłki. Następnie sortownia ta wydaje przesyłkę Kurierowi pracującemu w tym rejonie, aby doręczył ją pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu.

Dlatego właśnie Kurier może przeczytać na etykiecie F.H.U. Płonka, jednak nie będzie wiedział, że przesyłka jest ze sklepu z akcesoriami erotycznymi. Wasza prywatność jest w naszych rękach bezpieczna.

Czy mogę prosić o doręczenie o 14:00?

Czy Kurier może przyjechać po mojej pracy? Na to pytanie nie znamy odpowiedzi. O ile nasza praca w salonie jest prężna i skoordynowana, o tyle niestety na pracę Kurierów nie mamy wpływu. Często prosicie nas, abyśmy poinformowali Kuriera, o której godzinie może Was zastać w domu, jednak prawda jest taka, że przesyłka w drodze kilkukrotnie zmienia ręce, w których się znajduje, a my nie mamy kontaktów do kurierów w całej Polsce. Możemy zawrzeć na etykiecie preferowaną godzinę doręczenia, jednak dla Kuriera będzie to tylko sugestia, nie wytyczna.

Dzień pracy Kuriera to obsłużenie trasy, która została mu przydzielona. Czasem zdarzają się opóźnienia związane z większą ilością przesyłek, czasem Kurierów również spotykają losowe przypadki – warto zatem wykazać się wyrozumiałością i najlepiej osobiście skontaktować się z Kurierem, by bezpośrednio od niego uzyskać informacje. 

Jak skontaktować się z Kurierem?

Po skompletowaniu zamówienia i przygotowaniu go do wysyłki zawsze przesyłamy Wam link do jej śledzenia. Klikając w link możecie dowiedzieć się, jaki jest aktualny status Waszej paczki. W przypadku firmy kurierskiej DPD macie możliwość również uzyskać bezpośredni numer do Kuriera. Polecamy korzystać z tej opcji – Kurier zawsze wie najlepiej, kiedy Wasza paczka do Was dotrze, z nim można również prowadzić ewentualne negocjacje co do godziny doręczenia.

Prosicie, abyśmy informowali Kurierów, żeby dzwonili do Was przed próbą doręczenia przesyłki. Zawieramy te prośby na etykiecie, jednak nie możemy dać żadnej gwarancji, że zostaną one spełnione. Kurierzy nie mają obowiązku kontaktować się z Odbiorcami, więc raz jeszcze polecamy korzystać z numerów bezpośrednio do Kurierów. W przypadku firmy InPost najlepszym informatorem w sprawie przesyłki będzie konsultant infolinii pod numerem 722 444 000.

Co zrobić, gdy paczka dociera uszkodzona?

Pisaliśmy już o tym, że ciągle udoskonalamy metodę pakowania naszych przesyłek. Niezwykle rzadko zdarza nam się, aby nasze przesyłki uległy uszkodzeniu w transporcie, ale jak to się mawia, wyjątek potwierdza regułę. Jak zatem postępować, jeśli nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności zdarzy się, że przesyłka jest uszkodzona? Jeśli dostarczenie odbywa się przez Kuriera, należy sporządzić protokół szkody, w którym właśnie szkody zostaną dokładnie opisane. Protokół można wypełnić również elektronicznie klikając w link.

Jeżeli natomiast uszkodzona została paczka skierowana do paczkomatu – protokół szkody można wypełnić przy paczkomacie, ponieważ pozwala on na zgłoszenie, że paczka została uszkodzona. Można również, jak w przypadku przesyłki kurierskiej, wypełnić formularz reklamacji z domu, przez stronę internetową. Na każdym etapie zamówienia, również na tym, możecie po prostu skontaktować się z nami telefonicznie, abyśmy mogły pomóc w wyjaśnieniu sprawy, jednak ważne jest, że należy to zrobić jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki.

Mamy nadzieję, że udało nam się troszeczkę rozjaśnić często nurtujące Was, wysyłkowe tematy i będziecie spokojni o dyskrecję i bezpieczeństwo zmierzających do Was paczek. Jeżeli pozostały jeszcze jakieś niewyjaśnione kwestie, macie jakieś wątpliwości, coś jeszcze warto dodać – czekamy na Wasze informacje. Komfort naszych Klientów to dla nas sprawa najważniejsza, dlatego zawsze chętnie pomożemy w każdej, związanej z naszą obsługą sprawie.

mgr Justyna Płonka

Mgr Justyna Płonka nie znosi bezruchu, nie zatrzymuje się ani na chwilę i każdą minutę spędza aktywnie, nie tylko fizycznie, ale również zawodowo, z prawdziwym kunsztem żonglując swoimi obowiązkami. Jej organizacja jest rzeczą godną podziwu i naśladowania, pozwalającą jej na godzenie swojej pracy z życiem osobistym z prawdziwą wirtuozerią. Praca w Erotic Med, prowadzenie własnej praktyki jako Sex Coach, tworzenie własnej marki Just You dzieli z byciem szczęśliwą małżonką i zapaloną crossfiterką. Jej pasją jest sport i podróże, które pozwalają jej na zmianę perspektywy i są dla niej inspiracją do tworzenia i rozwoju. To właśnie ciągły rozwój jest celem i sensem jej życia.

Możesz również polubić…